torsdag 13 november 2008

Fundering

6 kommentarer:

Anonym sa...

Denna bilden var ju helt suverän! Ligger det mycket efterarbete bakom?

Sandra sa...

Tack! Nej... Inte speciellt mycket. Jag kan inte tillräckligt om redigeringsprogrammen för att kunna göra så stora förändringar! ;) Den var i färg från början. Det är väl den största förändringen. Något beskuren!

Anonym sa...

Oki. Alltid skoj att veta sånt eftersom man själv är en liten efterarbetes/grafiknörd. ;)

Sandra sa...

Det kanske är tur att jag inte kan så mycket. Det fanns en hel del jag ville redigera, men eftersom jag inte kunde förstörde jag först bilden och fick ge mig! ;) Hehe!

Anonym sa...

Själv får jag nog säga att jag är glad att du inte gjorde så mycket mer med bilden, för mig är den närmast perfekt - och det är det inte mycket som är! Oftast behövs det inte så mycket heller för att lyfta en bild och gränsen är ganska hårfin innan man passerar och förstör den. I vilket fall som är den kanon. Fotografera mera! ;)

Sandra sa...

Tack, jag blir jätteglad för dina kommentarer! jag älskar att fota! Det kommer mer framöver! I promise!